Night out!

viernes, 21 de abril de 2017










Estrenando mi nueva falda de Mango! Llevaba tiempo queriendo una falda así (larga y negra) pero las más bonitas me parecen caras y las más baratas muy sosas... Esta la compré por nada más que 10€!! Y costaba 70€.... Whaaat?! Así me quedé yo. No se me podía escapar, era justo lo que buscaba... Estoy super contenta :) No me podía gustar más la combinación de grises y el toque del bolso marrón que rompe con los colores tan oscuros. Ah, y este fue mi look para una noche muy informal.
Los días fríos parece que se están yendo y es el mejor momento para sacar los cardigans, rebecas. chaquetas... que en unas semanas ya no podremos utilizar! Os dejo chicas, que tengo cositas que hacer. Un besito enorme. Bonito fin de semana :)

I'm wearing for the first time my new Mango skirt! I had been looking for a skirt like this (long and black) but the most beautiful ones look expensive and the cheapest very boring... I bought it for nothing more than 10€!! And the original price was 70€... What?! So, it was just what I was looking for... I'm super happy :) I like the combination of colors and the touch of the brown bag that breaks with the colors so dark. Oh, and this was my look for a very casual evening.
The sunny days seem to be coming and it is the best time for cardigans, jackets... that in a few weeks we will not be able to use! I leave you girls, I have things to do. A big kiss. Have a nice weekend!

I wear:
Cardigan - H&M man
Shirt/Camisa - Primark man
Skirt/Falda - Mango
Shoes/Zapatos - Marypaz
Bag/Bolso - Carrefour (?)

1 comentario:

  1. Nice long skirt with checkered shirt... looks like a nice off-duty outfit :) Thanks for the idea

    ResponderEliminar